2015. július 24., péntek

Végre újra kiadták egyik kedvenc könyvemet!

Végre megjelent dr. Fischer Eszter: Modern Mostohák c. könyvének újabb kiadása, ami kötelező olvasmány a mozaikcsaládban élők számára!

Az éles látó, gyakorlatias mű rávilágít arra, hogy a mozaikcsaládok konfliktusainak legtöbbje nem egyedi jelenség, hanem tipikusan a helyzet speciális voltából ered. Ezért közös elhatározással, a pár tudatosan felkészülhet, és megtanulhatja kezelni ezeket a helyzeteket.

Az Intermediátor / Mozaikcsalád oldalon további részleteket olvashatsz, és jelentkezhettek Mozaikcsalád konzultációra is.

Íme a Bookline.hu kedvcsinálója a könyvhöz:

"Amikor megmondtuk a férjem hatéves kislányának, hogy összeházasodunk, azt kérdezte tőlem, hogy akkor most én is az anyukája leszek-e. Mondtam: nem, hiszen neki van anyukája... Még hozzátettem, hogy nagyon remélem, hogy jóban leszünk, mivel ő nekem igazán rokonszenves, de az anyukája akkor sem leszek. Biztos van, aki ezt a választ barátságtalannak, visszautasítónak találja, de nekem az volt az érzésem, hogy a gyerek megkönnyebbült. Helyükre kerültek a dolgok."

De hogyan kerülnek, kerülhetnek a helyükre a dolgok a patchwork-családban, azaz egy olyan kapcsolatban, amely nem független emberek újraházasodása révén jön létre? Milyen buktatókkal kell szembenézni? Ki segíthet a problémák megoldásában?

Fischer Eszter pszichológus könyve ezt a ma már egyre gyakoribb együttélési formát vizsgálja Az élet dolgai sorozat új, bővített kötetében, konkrét példákon keresztül-, számos tabuként kezelt, vagy éppen elhallgatott kérdést is érintve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése