Tehát, ha pocsék a szállás - vagy valami hibádzik. Mit tegyél?
1. Ne maradj csöndben! Ordítani nem kell, de szólni mindenképp!
2. Próbálj meg szót érteni a
szállásadóval / recepcióssal. És lehetőleg rögtön. Ne kezdj el kipakolni! Ne
vedd be azt a trükköt, hogy majd holnap jön az illetékes!
Vesztenivalód úgysincs, nem igaz?
3. Világosan, de higgadtan add értésükre,
hogy neked ez a színvonal nem felel meg. Nem ehhez vagy szokva.
Minden szállástulajdonos tudja, hogy vannak jobb és gázabb szobák
/apartmanok házon belül. Naná, hogy megpróbálják elsózni a rosszabbat annak, aki udvariasan
hallgat.
4. Próbáld elsőként roppant
előzékenyen jelezni, hogy tudod, milyen nehéz, főszezonban
csereberélni. De nagyon reméled, hogy sikerül kitalálniuk
valamit, mert ez így neked borzasztó, és tönkre teszi az egész
pihenésedet.
5. Utána hallgasd végig, lehetőleg
lesütött szemekkel, hogy tényleg micsoda iszonyatos erőfeszítés
ez a variálás a tulajnak. A haladók bőszen bólogathatnak is.
Ezt a pár egyszerű lépést követve biztos lehetsz a sikerben!
Jó pihenést!
Kép forrása: ITT
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése