2014. június 30., hétfő

Kommunikációs kisokos nyaraláshoz (folytatás)

Tehát, ha pocsék a szállás - vagy valami hibádzik. Mit tegyél? 

1. Ne maradj csöndben! Ordítani nem kell, de szólni mindenképp!

2. Próbálj meg szót érteni a szállásadóval / recepcióssal. És lehetőleg rögtön. Ne kezdj el kipakolni! Ne vedd be azt a trükköt, hogy majd holnap jön az illetékes! Vesztenivalód úgysincs, nem igaz?

3. Világosan, de higgadtan add értésükre, hogy neked ez a színvonal nem felel meg. Nem ehhez vagy szokva. Minden szállástulajdonos tudja, hogy vannak jobb és gázabb szobák /apartmanok házon belül. Naná, hogy megpróbálják elsózni a rosszabbat annak, aki udvariasan hallgat.

4. Próbáld elsőként roppant előzékenyen jelezni, hogy tudod, milyen nehéz, főszezonban csereberélni. De nagyon reméled, hogy sikerül kitalálniuk valamit, mert ez így neked borzasztó, és tönkre teszi az egész pihenésedet.

5. Utána hallgasd végig, lehetőleg lesütött szemekkel, hogy tényleg micsoda iszonyatos erőfeszítés ez a variálás a tulajnak. A haladók bőszen bólogathatnak is.

Ezt a pár egyszerű lépést követve biztos lehetsz a sikerben!
Jó pihenést!


Kép forrása: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése