Mostanában többen panaszolták el a hazai szolgáltatókkal kapcsolatos rossz tapasztalataikat. Van aki csupán kellemetlen élménnyel megússza. De sajnos van olyan kevésbé szerencsés, akit anyagi veszteség ér, sőt akár balesetet szenved egy-egy (pl. sport-) szolgáltatói mulasztás miatt.
Mit tesznek ilyenkor a legtöbben?
Első felindulásukban úgy gondolják, ezt nem hagyják annyiban. Talán fel is veszik a kapcsolatot az illetővel, de jellemzően róluk könnyedén lepereg az elégedetlenkedő ügyfél - gyakran jogos - panasza.
Ezután a legtöbben megtorpannak. "Mégis mit tehetnék még? - gondolják. - Pereljem be? Hogy évekig járjak a bíróságra, idegeskedjek, és egy csomó pénzt kidobjak miatta az ablakon? Na, nem!"
Kérem, jusson eszébe, hogy van köztes lehetőség is! Nem kell lenyelni, ha inkorrektül bántak Önnel! Ez nem jelent egyértelműen bírósági pereskedést.
A mediációban egy kívülálló személy pártatlanul, objektíven közvetít Ön és vitapartnere között. Bizonyára a másik fél is inkább hajlandó így rendezni vitájukat, mintsem felvállaljon egy több éves pert, ami anyagilag ellehetetlenítheti, hírnevét ronthatja.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése